Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 21:03 - Изкусително предложение за смели хейтъри
Автор: bale11 Категория: Забавление   
Прочетен: 28511 Коментари: 74 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
 
  Съдейки по стила на анонимните коментари в блога ми, оставам с впечатление, че това не е само един хейтър, а са цяла група. Хрумна ми забавен начин да излъча най-смелия измежду тях. Предварително искам да ПОДЧЕРТАЯ ДЕБЕЛО, че предложението ми е съвсем сериозно и единственото условие, за да се превърне то в реалност е минимално усилие (и известна доза кураж) от страна на някой по-авантюристично настроен хейтър.
  Става дума за следното: Каня най-смелия от групата на анонимните завистливковци на гости в Берлин! Става дума за 3-4 дена (повече не бих го изтърпял), които да прекара в нашия нов дом. Естествено, аз ще купя билета и ще поема всички разходи на хейтъра по време на престоя му тук. От хейтъра се иска само да ми прати на лично съобщение (може и на мейл) малкото и фамилното си име (както са изписани на латиница в личната му карта), номера на личната му карта и имейл адрес за контакт. Също и датите, на които желае да пътува насам и обратно.
  При евентуален желаещ куражлия, процедурата би протекла по следния начин: Първо аз ще резервирам билет на негово име и ще пратя на мейла му потвърждение, което той ще трябва да принтира.

image
Хейтърът ще получи нещо подобно, което ще трябва да принтира (в мострата съм дал примерни лични данни).
 
  След това ще трябва да се яви на летището в София, носейки лична карта, копието от билета и някакви вещи от първа необходимост. Втората стъпка е да се повози два часа и малко в комфортните самолети на БГА "Балкан".

image
Разстоянието между седалките в комфортните самолети на БГА "Балкан" е малко тесничко, но за сметка на това хейтърът ще получи безплатно кенче с топла "Загорка", както и студен сандвич със следи от шунка, тип "ресторант-спален вагон".

На аерогарата в Берлин (след 3-ти юни отваря новото мега-летище Бранденбург - Вили Брандт) ще го очаквам аз. Двамата ще се запознаем и в сладки приказки ще отидем на спирката на ес-бана.

image
Берлински ес-бан

С ес-бана ще се приберем вкъщи, където хейтърът ще може да си вземе душ и да си почине от пътя.

image
Вкъщи (интериорът е примерен)


След като се осафери, започваме нашите славни приключения из чудния, изпълнен с предизвикателства град.

image
Снимка на реката Шпрее от Обербаумбрюке. На заден план са телевизионната кула и Червеното кметство.
 
  На хейтъра ще бъде дадена възможност да заснеме каквото пожелае и в последствие да го публикува в блога. Сметките във всички кръчми, барове и клубове, които посетим, ще поемам аз. Вкъщи анонимният фейк ще спи в самостоятелна стая и ще има безплатен достъп до Интернет.
  Още веднъж повтарям, че предложението ми е напълно сериозно, а парите, които трябва да прежаля за едно подобно удоволствие са, както се казва, пари за семки. Ако хейтърите все още се колебаят - нека питат Хиената и Веско Петров, които вече са ми гостували, колко добър и всеотдаен домакин съм.

Очаквам вашите кандидатури!
 




Гласувай:
17



1. анонимен - Понеже Берлин е изключително ск...
07.05.2012 21:12
Понеже Берлин е изключително скучен град и мога да го понеса само от върха на телевизионната кула, бих се навила да дойда САМО, за да снимам как се съвокуплявате с Дарси. Поне ще съм спокойна, че получава едно ебане на месец.

пс - няма нужда да се доказваш колко си вървежен и дащен. Аз съм го правила. Винаги отсреща доказват, че са страхливци. Аре няма нужда.
цитирай
2. bale11 - Понеже Берлин е изключително ск...
07.05.2012 21:15
yourprincess написа:
Понеже Берлин е изключително скучен град и мога да го понеса само от върха на телевизионната кула, бих се навила да дойда САМО, за да снимам как се съвокуплявате с Дарси. Поне ще съм спокойна, че получава едно ебане на месец.

пс - няма нужда да се доказваш колко си вървежен и дащен. Аз съм го правила. Винаги отсреща доказват, че са страхливци. Аре няма нужда.


Последното, което може да се каже за Берлин е, че е скучен. Можеш да ми вярваш.
цитирай
3. анонимен - Понеже Берлин е изключително ск...
07.05.2012 21:18
bale11 написа:
yourprincess написа:
Понеже Берлин е изключително скучен град и мога да го понеса само от върха на телевизионната кула, бих се навила да дойда САМО, за да снимам как се съвокуплявате с Дарси. Поне ще съм спокойна, че получава едно ебане на месец.

пс - няма нужда да се доказваш колко си вървежен и дащен. Аз съм го правила. Винаги отсреща доказват, че са страхливци. Аре няма нужда.


Последното, което може да се каже за Берлин е, че е скучен. Можеш да ми вярваш.


Въпрос на лична нагласа, възприемане на ситуацията и адаптиране към мястото, което на мен не ми се получи.
цитирай
4. rustam - интересна идея
07.05.2012 21:18
но на практика, всеки желаещ би могъл да се възползва от нея. Примерно, аз не съм хейтър, но ти пускам на лични моите данни. Откъде ще имаш гаранцията, че съм въпросният анонимник, който те псува презден?
цитирай
5. bale11 - но на практика, всеки желаещ би м...
07.05.2012 21:22
rustam написа:
но на практика, всеки желаещ би могъл да се възползва от нея. Примерно, аз не съм хейтър, но ти пускам на лични моите данни. Откъде ще имаш гаранцията, че съм въпросният анонимник, който те псува презден?


Така е, има известна доза риск, но в крайна сметка може да се появи анонимен добряк, а аз обичам гости.
цитирай
6. bale11 - За секс нищо не казваш. Или викаш то ...
07.05.2012 21:26
анонимен написа:
За секс нищо не казваш. Или викаш то за теб няма па на хейтър ще осигуряваш.


Секс на анонимния хейтър няма да осигурявам. Ако има нужда от секс - ще трябва сам да се погрижи за себе си.
цитирай
7. bale11 - Поканата ти е само за хейтъри. Аз съм ...
07.05.2012 21:28
анонимен написа:
Поканата ти е само за хейтъри.Аз съм скромна блогърка от Лесидрен ,имам ли някакъв шанс да ти гостувам?И ако да, ще може ли да правим бенг-бенг аз ти и Дарси?


За теб няма шанс. Митническите власти в Германия са много строги и не допускат лица с брадавици на територията на страната. Освен това и аз рискувам да си навлека неприятности, ако стане ясно, че съм те поканил, а в куфара ти открият реквизитната маймуна.
цитирай
8. bale11 - да ти еба майката. аз съм шампиона ...
07.05.2012 21:31
анонимен написа:
да ти еба майката. аз съм шампиона псуващ анонимник, но не мисля да се възползвам. все пак не ми се живее, макар и 3 дена с червендалесто пъпчиво комунарско внуче. аз ако искам да отида в берлин за 3 дена мога да си го позволя. ще ми стъпи 5-600 евро за 3 дена. е за мен не са пари за семки, но все пак мога да ги изкарам за 10 дни тия пари. благодаря ти все пак за предложението и ти пожелавам някой друг да дойде на гости, някой скучен и миризлив комуняга, като дядо ти.
аз съм прекалено истински човек за такава мижитурка като тебе.


Наистина ли изкарваш 600 евро за 10 дена?! Странно. Мислех, че хората в България изкарват по 600 лв. за месец или 100 евро за 10 дена. Но както и да е, жалко, защото именно ти и твоите съратници сте моята целева група.
цитирай
9. анонимен - За Хиената потвърждавам.
07.05.2012 21:33
Каза ми, че сте си гостували и сте изкарали чудесно. Считам, че офертата ти е сериозна.
цитирай
10. rustam - Лесидренска е рисков фактор,
07.05.2012 21:34
така е. Ще се довлече у вас, а на сутринта ще потропат полицаите от криминална полиция и при направения обиск вземат та намерят кило "пико" в дисагите й.
цитирай
11. bale11 - и друго да попитам. как може да си ...
07.05.2012 21:37
анонимен написа:
и друго да попитам. как може да си толкова сдухан, да не си въобразяваш, че ти си единствения добре живеещ българин на тая планета. и тея снимки си ги изкарал от гугъл, педи такова. казах ти, за тва те храна, за да се скриеш и да почнеш да спамиш швабите в техните блогове.
тук сме прекалено висока класа за теб!

biaaaaatch


Аз в никакъв случай не твърдя, че съм единственият добре живеещ българин - къде прочете подобно нещо?! А това, че снимките съм ги изкарал от Гугъл не го разбрах. Не разбрах какво искаш да ми кажеш.
цитирай
12. bale11 - За Хиената потвърждавам.
07.05.2012 21:38
katana написа:
Каза ми, че сте си гостували и сте изкарали чудесно. Считам, че офертата ти е сериозна.


Да, да, напълно сериозна е! Само че съм малко скептичен за резултатите.
цитирай
13. bale11 - Лесидренска е рисков фактор,
07.05.2012 21:39
rustam написа:
така е. Ще се довлече у вас, а на сутринта ще потропат полицаите от криминална полиция и при направения обиск вземат та намерят кило "пико" в дисагите й.


О да, само дръг смъглърс ми трябват в момента!
цитирай
14. bale11 - да, казах че мога, не казвам че из...
07.05.2012 21:41
анонимен написа:
да, казах че мога, не казвам че изкарвам 1800 евро всеки месец. като ми скимне изкарвам, като имам пари ги пръскам за курви, пиене и дрога. а ти ставаш в 4и30 и ходиш да полираш кенефи.
много ме кефи да се напуша и да вляза в тоя блог и да си играя с чувствата на гастарбайтерите и други подобни мижитурки. и те цели постинги праят, играят си хората заради мойте напушени глупости, дето ми ги ражда главата.
ми какво по смешно от това. наречи ме както искаш ама ти си балъка в случая.

аз съм рибаря!!!


Харчиш си всичките пари за курви, пиене и наркотици?! Ти явно си един чудесен човек. Лика-прилика с твоя сънародник Чеци.
цитирай
15. bale11 - ако искаш ти ми погостувай. пиши ...
07.05.2012 21:52
анонимен написа:
ако искаш ти ми погостувай. пиши кога ти е удобно и ще дойда да те прибера от летището. само че няма да ходим в големия столичен коптор.


Кой си ти и къде искаш да ти гостувам? Принципно нямам нищо против, но ми трябва информация. Освен това предпочитам да е някъде из Европа - в България не ми се ходи, само ще ми скъсат нервите. А и се подтискам от гледката на дрипави хора с озлобени лица.
цитирай
16. bale11 - като те знам какъв си, мога да ти п...
07.05.2012 22:05
анонимен написа:
като те знам какъв си, мога да ти предложа да ми гостуваш на палатка в родопите.

:))))


Става. Аз съм планинар по душа, а Родопите са рядко красива планина. Важното е да си земем повече шоколад със сусам, защото той е най-калоричен и дава енергия за дългите преходи.
цитирай
17. bale11 - всичко е много хубаво. шоколада ще ...
07.05.2012 22:23
анонимен написа:
всичко е много хубаво. шоколада ще се разтопи в раниците. но питам аз, каква е ползата да се виждам с човека, който мрази българите?


След като не желаеш да се виждаш с мене, защо ме каниш?! Ти идиот ли си?
цитирай
18. becksss - Хахаха!
07.05.2012 22:26
Балев, този път ги разби с това предложение. Обаче имам едно съмнение. Поне на единия от анонимните хейтъри ще му се наложи да идва от доста далеч (ако приеме предложението де), като под "доста далеч" имам предвид от някоя далечна канадска ливада в провинция Квебек, а той, както вече разбрахме преди време, бил безработен и живеел на социални помощи. Поради тази причина съществува твърде голяма вероятност да остане за по-дълго в Берлин, а като си тръгва, да ти поиска пари назаем, които никога да не ти върне. Не бива да пренебрегваш тази неприятна опция.
цитирай
19. bale11 - Балев, този път ги разби с това пр...
07.05.2012 22:39
becksss написа:
Балев, този път ги разби с това предложение. Обаче имам едно съмнение. Поне на единия от анонимните хейтъри ще му се наложи да идва от доста далеч (ако приеме предложението де), като под "доста далеч" имам предвид от някоя далечна канадска ливада в провинция Квебек, а той, както вече разбрахме преди време, бил безработен и живеел на социални помощи. Поради тази причина съществува твърде голяма вероятност да остане за по-дълго в Берлин, а като си тръгва, да ти поиска пари назаем, които никога да не ти върне. Не бива да пренебрегваш тази неприятна опция.


Този е по-неприятен и от хейтърите, защото те поне не ме тупаха по рамото и не ми казваха "Наздраве!".
цитирай
20. bale11 - не мисля, че бих исскал да си изгубя 5 ...
07.05.2012 22:42
анонимен написа:
не мисля, че бих исскал да си изгубя 5 дни от живота с тебе. приказки отсорта на: там как било, пък тука иначе не ми се слушат много. извинявай, ако съм наранил крехката ти душевност.
пък и мразя да си правя планове за след 1 месец- срещи, мрещи. ако минавам през берлин ще ти пиша задължително.


Ако минеш през Берлин - пиши ми задължително! И не си прави прибързани изводи как би протекла една подобна среща, може да се окаже, че никак не си си загубил времето.
цитирай
21. анонимен - Намери баланса между мерака за аванта и комплекса за малоценност.
07.05.2012 22:45
bale11 написа:
katana написа:
Каза ми, че сте си гостували и сте изкарали чудесно. Считам, че офертата ти е сериозна.


Да, да, напълно сериозна е! Само че съм малко скептичен за резултатите.

Според мен комплекса ще се окаже по-силен.
цитирай
22. bale11 - Катана, той резултатът от този експеримент
07.05.2012 22:50
си беше ясен предварително. :(

ПП Интересно ми е как е протекло вашето пиене с Хиената.

цитирай
23. bale11 - знам. такова понятие като заг...
07.05.2012 22:58
анонимен написа:

знам. такова понятие като загубено време за мен няма. сигурен съм, че не си такъв задник за какъвто се представяш, така че вярвам, че ще се видим един ден.


Ти си срам за анонимните хейтъри!
цитирай
24. bale11 - Анонимен съм, но не съм хейтър. Не е ...
07.05.2012 23:23
анонимен написа:
Анонимен съм, но не съм хейтър. Не е справедливо само хейтъри да се възползват от предложението. Така и така си се заел с благотворителност, поне ще имаш приятен събеседник за раздумка в мое лице. ;-) Имам ли някакъв шанс?


Не, не! Офертата е за хейтъри. Ако ще сереш на гробове, ако ми пожелаваш рак, ако псуваш на майка - добре си дошъл! Ако ли пък си добронамерен - спести си парички, резервирай си хотелче и се разходи.
цитирай
25. bale11 - И защо, zum Teufel,
07.05.2012 23:26
постингът ми не е на първа?!
цитирай
26. valsodar - Елементарно Ватсон
07.05.2012 23:32
bale11 написа:
постингът ми не е на първа?!


Каниш хейтъри, пренебрегваш модераторите, сега що така, а не онака?

Ами и те душа носят, да не мислиш че ще видят нявга Берлин на живо?
Покани и тях де!

Не ги карай много да чакат, че като хейтъри са много зле горките, хеле пък Никитка - жива да я оплачеш!

:)))
цитирай
27. bale11 - постингът ми не е на първа?! ...
07.05.2012 23:47
valsodar написа:
bale11 написа:
постингът ми не е на първа?!


Каниш хейтъри, пренебрегваш модераторите, сега що така, а не онака?

Ами и те душа носят, да не мислиш че ще видят нявга Берлин на живо?
Покани и тях де!

Не ги карай много да чакат, че като хейтъри са много зле горките, хеле пък Никитка - жива да я оплачеш!

:)))



Странно, но досега винаги хейтърските коментари са ме качвали в "най-коментирани".
цитирай
28. bale11 - Покани Тармакадам. Той не е хейтър, ...
07.05.2012 23:49
анонимен написа:
Покани Тармакадам. Той не е хейтър, но умее да лиже гъзове, а е и бедняк. Много ще се зарадва.


Не е бедняк, защото живее в България, а получава 1000 евро чисто. Освен това той така и така ще идва това лято.
цитирай
29. bale11 - Бале, изпрати ми 200 евро аз ще си ...
07.05.2012 23:59
анонимен написа:
анонимен написа:
Бале, изпрати ми 200 евро аз ще си купя билет да ти дойда на гости. Защото не ти вярвам с тези лични данни стана опасно вече.


Къде, бе колега? На село при дядо ли?


Утре ще пробвам да изпратя 200 евро на село при дядо. :)))
цитирай
30. bale11 - Как се разбирате с хиената кой е п...
08.05.2012 00:03
анонимен написа:
Как се разбирате с хиената кой е по-милионер? Поотделно твърдите, че сте българските билгейтовци. Кой от вас е по-по-най? Едно запомни: не е важна истината, а какво си успял да се самоизлъжеш. От тази гледна точка може и да си щастлив човек. Нищо, че изглежда обратното.


С Хиената нямаме какво да делиме. Пиеме си, веселиме се и си добруваме.
цитирай
31. dvd - :)
08.05.2012 00:03
чудесна идея, но едва ли ще се осмелят да ти пратят егн, имена на латиница и т.н. и да излязат от анонимност...

много отдавна eien покани един блогер от блог.бг да й гостува в япония, тогава си мислех, че е изключително щедро предложение и се чудех защо го прави

сега ти ми напомни за нея
цитирай
32. darcy - Хейтърът не смее да се логне без прокси
08.05.2012 00:09
ти му искаш имена и ЕГН :-D
цитирай
33. bale11 - В заключение:
08.05.2012 00:09
Хейтъри сте, но тъпи хейтъри. Зли и без въображение. А немските хейтъри - те са друго нещо! Приличат на Руди Фьолер, хилят се и черпят с бира. :)))
цитирай
34. анонимен - Напоително, приятно и с много майтапи. Не се бяхме виждали от бая време
08.05.2012 00:09
bale11 написа:
си беше ясен предварително. :(

ПП Интересно ми е как е протекло вашето пиене с Хиената.


И не беше само Хиената. Повече народ бяхме.
цитирай
35. bale11 - чудесна идея, но едва ли ще се осм...
08.05.2012 00:11
dvd написа:
чудесна идея, но едва ли ще се осмелят да ти пратят егн, имена на латиница и т.н. и да излязат от анонимност...

много отдавна eien покани един блогер от блог.бг да й гостува в япония, тогава си мислех, че е изключително щедро предложение и се чудех защо го прави

сега ти ми напомни за нея


Да, но eien беше случила на една страшна кифла, милата. :)))
цитирай
36. bale11 - егн за самолетен булет не се иска. ...
08.05.2012 00:13
анонимен написа:
егн за самолетен булет не се иска. ама вие отде да знаете.


Че аз къде съм искал ЕГН?
цитирай
37. bale11 - Хейтърът не смее да се логне без прокси
08.05.2012 00:14
darcy написа:
ти му искаш имена и ЕГН :-D


Е, как да му букна билет през прокси?! Те искат имена, номера, лични данни... Аз предупредих в началото, че става дума за хейтър куражлия в офертата.
цитирай
38. bale11 - Кво стана? Никой ли не удари ...
08.05.2012 00:16
анонимен написа:


Кво стана? Никой ли не удари джакпота?


Нема, батко! Страх, спеч...
цитирай
39. bale11 - е добре де. как да ти пратя данни на ...
08.05.2012 00:17
анонимен написа:
е добре де. как да ти пратя данни на лични при положение че нямам акаунт???



Направи си акаунт, става за секунди.
цитирай
40. bale11 - И не беше само Хиената. Повече ...
08.05.2012 00:20
katana написа:

И не беше само Хиената. Повече народ бяхме.


Чух аз и ви се чудя. Гинка защо я каните, ми тя е чеовек без съдържание.
цитирай
41. bale11 - по добре ми дай мейл. там да ти го н...
08.05.2012 00:21
анонимен написа:
по добре ми дай мейл. там да ти го напиша.ся ше ме занимаваш по нощите да прая акаунти


Прати ми данните на mkarbovski@gmail.com
цитирай
42. bale11 - смело се обявявам за най-злият х...
08.05.2012 00:27
анонимен написа:
смело се обявявам за най-злият хейтър и напълно приемам предложението ти!

Твоят хетещ приятел
Пинко


Ох, Пинко, така съм се почерпил, че чак ми стана мил.
цитирай
43. bale11 - бълю се е бава. няма да повика никой ...
08.05.2012 00:34
анонимен написа:
бълю се е бава. няма да повика никой щото е темерут. къф е тоя и мейл дет ми пращаш цървул


Това е моят имейл адрес.
цитирай
44. darcy - Аз съм за хетещия Пинко!
08.05.2012 00:35
Хетещ, ама забавен.
цитирай
45. bale11 - Аз съм истинския Пинко. Ти си нещ...
08.05.2012 00:42
анонимен написа:
Аз съм истинския Пинко.


Ти си нещастник.
цитирай
46. bale11 - Балю и Трътла, що не земете да се н...
08.05.2012 00:47
анонимен написа:
Балю и Трътла, що не земете да се наебете публично? Фърлете тия компутри и се уловете бе!
Ние ше гледаме саир.


Би ли споделил с мен латинската транскрибция на малкото и фамилното си име, както и номера на личната си карта?
цитирай
47. bale11 - А ти си миризлив емигрант ...
08.05.2012 00:48
анонимен написа:
А ти си миризлив емигрант


Емигрант съм, но не и миризлив. Вие, в булгаристан, сте миризливи.
цитирай
48. darcy - Той този не е нашия хейтър
08.05.2012 00:49
само имитира. Нашият откакто си изпусна нервите в моя блог не смее да се явява без валерианче, затова мълчи "умно" :-)))))
цитирай
49. bale11 - Той този не е нашия хейтър
08.05.2012 00:51
darcy написа:
само имитира. Нашият откакто си изпусна нервите в моя блог не смее да се явява без валерианче, затова мълчи "умно" :-)))))


Не знам. Аз не мога да ги следя вече кой хейтър е истински хейтър и кой - квази.
цитирай
50. kykowsky - Може и да си виждал Берлин по талавизора!
08.05.2012 09:09
Да ти го нафукам в смотания селски бек!

Цървул.
цитирай
51. turb04 - Е, как ще публикува снимки и ще прави ...
08.05.2012 09:14
Е, как ще публикува снимки и ще прави пътеписи, след като е анонимен хейтър ;)
Това би означавало да предаде каузата ;)
цитирай
52. bale11 - Е, как ще публикува снимки и ще прави ...
08.05.2012 09:17
turb04 написа:
Е, как ще публикува снимки и ще прави пътеписи, след като е анонимен хейтър ;)
Това би означавало да предаде каузата ;)


Не, не, нямах предвид да публикува снимки на дворци и катедрали. По-скоро имах предвид, че ще може да документира мизерията в общежитието, където живея.
цитирай
53. turb04 - А, да направи някоя фейк регистр...
08.05.2012 09:18
А, да направи някоя фейк регистрацийка.. Пояснявай, де...
цитирай
54. adamshort - Допущам, че зад профила apostolof ...
08.05.2012 09:39
Допущам,че зад профила apostolof се спотайва един зъл хейтър!
цитирай
55. bale11 - С този пост искаш да убедиш някой в ...
08.05.2012 09:41
анонимен написа:
С този пост искаш да убедиш някой в нещо. Защо го пусна? Щеше ли да го направиш, ако наистина си непукист? Не. Просто нямаше да те интересува мнението на някой непознат. А си тръгнал да се обясняваш. Сам направи заключението. Всъщност заключенията са няколко и нито едно от тях няма да ти хареса.


Просто исках да покажа, че всички анонимни псувачи са пълни нещастници, което и направих.
цитирай
56. bale11 - не си искрен(( отдавна знаеш ф...
08.05.2012 09:55
анонимен написа:
не си искрен((
отдавна знаеш фекалното състояние на блоговите мастии и нищо не доказваш с този постинг.
по-скоро той се превърна в отходна яма, която може да погълне и теб((


Плюя в пазва, да не ме погълне и мене! :)
цитирай
57. bale11 - щом няма здраво ебане никъде няма да ...
08.05.2012 10:12
анонимен написа:
щом няма здраво ебане никъде няма да ходя
чао


4ao
цитирай
58. bale11 - Статията не е толкова силна,
08.05.2012 10:29
nalik написа:
ама коментарите отдолу са върхът!

Поздрави на коментиращите.


A според мене е точно обратното. Статията е много находчива и оригинална, а коментарите за нищо не стават. Някакви комплексирани нещастници изливат неудовлетвореността си от живота под формата на псувни. На тебе какво ти хареса в коментарите?!
цитирай
59. mar866 - ъъъъъъъ...
08.05.2012 11:15
Като те чета, ми хрумна, че и аз бих могла да поема разноските на някой.
Хахахха даже на двама, аз имам по-голямо жилище и по-големи възможности;)))) Предпочитам обаче реални хейтъри, а не фейкове.
Чичо Митко и баба Гинка, няма начин да не се съгласят! Баба ще си вземе и фотоапарата, знаете ли какви снимки ще гледате после;))))...щото...лесидренските ливади вече втръснаха на повечето блогъри;(((

пп. не изчетох всички коментари, обичайната повтаряемост - нищо свежо;(((((
цитирай
60. becksss - 89. анонимен
08.05.2012 12:02
анонимен написа:
немските обратни педерасти


"Обратни педерасти" всъщност не трябва ли да означава нормални хетеросексуални мъже?
цитирай
61. bale11 - Нищо няма да направи ама се прави на ...
08.05.2012 12:05
анонимен написа:
Нищо няма да направи ама се прави на интересен. Колко съм богат и пр. Щом си на заплата значи си измекяр, прошляк. А Берлин е наистина много тъп град- сиво, мрачно, мръсно, влажно. Кофти хора, кофти храна. Аве за простаци като Дришльо може и да е интересно.


Грешиш, чичо Апостоле, не съм на заплата. Имам фирма и съм член на Берлинската индустриалнозанаятчийска камара от 2008-ма.
цитирай
62. bale11 - немските обратни педерасти ...
08.05.2012 12:06
becksss написа:
анонимен написа:
немските обратни педерасти


"Обратни педерасти" всъщност не трябва ли да означава нормални хетеросексуални мъже?


Е, то като си запенен не можеш да си четеш изразните средства.
цитирай
63. darcy - Сега разбирам защо оставяш анонимните
08.05.2012 12:17
Доста хитро. Освен, че те пращат на първа, помагаш на хората да си изкарат негативната емоция и комплексите - доста хуманно :-D
цитирай
64. bale11 - Доста хитро. Освен, че те пращат на ...
08.05.2012 12:35
darcy написа:
Доста хитро. Освен, че те пращат на първа, помагаш на хората да си изкарат негативната емоция и комплексите - доста хуманно :-D


Както виждаш, аз съм едно хуманно копеле. :)))
цитирай
65. bale11 - Леле колко тънко си намислил да м...
08.05.2012 13:28
анонимен написа:
Леле колко тънко си намислил да минеш? А за да си вдигна задника от България за 3-ри дни освен пътните, храната и нощувката ще трябва да извадиш още и 5 000 евро и да ги преведеш по банковата ми сметка.


В по-едри банкноти или в по-дребни ще благоволиш да ги получиш?
цитирай
66. apostapostoloff - Бале, заеби хейтърите, ами
08.05.2012 14:13
прати уачера на мен. Аз ще дойда и АЗ ще те разведа из Берлин, защото ти си падаш баламурник и съм сигурен, че все още не си бил на Potsdamer Platz. Ще те водя там, та да си скъсаш гемчето от пърцане.
цитирай
67. bale11 - прати уачера на мен. Аз ще дойда и АЗ ...
08.05.2012 14:31
apostapostoloff написа:
прати уачера на мен. Аз ще дойда и АЗ ще те разведа из Берлин, защото ти си падаш баламурник и съм сигурен, че все още не си бил на Potsdamer Platz. Ще те водя там, та да си скъсаш гемчето от пърцане.


Искам на този Плац!
цитирай
68. bale11 - Вижте се бе, анонимни!
08.05.2012 14:34
Дори тъпият коментар на Апостол стои интелигентно на фона на вашите безсмислени псувни.
цитирай
69. apostapostoloff - Разбра защо трябва мен да поканиш, еееей!
08.05.2012 17:21
bale11 написа:
apostapostoloff написа:
прати уачера на мен. Аз ще дойда и АЗ ще те разведа из Берлин, защото ти си падаш баламурник и съм сигурен, че все още не си бил на Potsdamer Platz. Ще те водя там, та да си скъсаш гемчето от пърцане.


Искам на този Плац!


ЩЕ ДОЙДА! Един път и ти да се озовеш в интелигентна компания. И не само това- от мен действително ще рабереш къде зимуват раците. Като напънем там die Nutten- дуХаной, дуПето районно, ще ги скъсаме!

Ще дойда, макар че нямаш чувство за хумор и не разбираш, че все се ебавам с теб. Защото си невъзпитан и простоват, ама нейсе- важното е не какво мислят хората от простолюдието като теб, а изисканите, интелигентните люде. Те са моите клиенти; те купуват книгите ми. Те знаят добре, че аз не пиша тъпотии. Тъпизмите са за теб.

Всъщност, загубеняците и балъците като теб са ми през кура, та оттатък!
цитирай
70. apostapostoloff - Тук е по- добре!
08.05.2012 17:26
анонимен написа:
въпреки комундетата, начинаещ програмист е към 1500лефчета в София, като на места стига и до 2500. АКО НЕ БЯХА И КОМУНДЕТАТА ДА НИ КРАДАТ И ИЗНАСЯТ и в Берлин гледам, вероятно щеше да си е като в нормална европейска държава


Не можахте да разберете, че междубанковият курс няма нищо общо с реалността. С един лев купуваш в София това, което в Берлин ще купиш за 3 евро. Това е реалният курс. Ама комунягите успяха да ви промият мизъците с техния безспирен вой: "Видяхте ли до къде ви докара демокрацията? Най- бедни сте в Европа!"

Лъжат като Гьобелс, който е твърдял, че колкото по- грандиозна е една лъжа, толкова повече ще и повярват. Така и стана в България, където е пълно с бунаци.

Каква е истината? 95 % от българите имат собствени жилища. Това го няма НИКЪДЕ по света! Заплатата от 1000 лева има покупателната сила на 3000 евро или 4000 долара. Такива високи заплати не взимат НИКЪДЕ по света.

Разберете най- сетне, че ние сме много, ама много добре! Никога не е било по- добре! Стига сте вярвали като последните абдали на тия мръсни комуняги!
цитирай
71. spookey - Книгите ти
08.05.2012 17:30
не бяха ли за астрология и черни магии? Интелигентните хора не вярват в подобни неща. Дали гледаш на овчи дроб или по звездите, глупак си си. Гледам че и Симеон Сакскобурготски ти се радва, което доказва, че и той е много простоват. Изучавал ли си физика, Апостоле? Единственото умно нещо във връзка с тия книги е, че си намерил пазарна ниша, където да ги пробутваш, и много необразовани балъци, които да ти ги купуват. И аз мога да напиша книга за астрология, но не бих се калял с такива глупости. То е като да пишеш книги за алхимия и после да се наричаш учен. :)
цитирай
72. kostadin - Защо не вземеш всичките българи под ...
08.05.2012 18:21
Защо не вземеш всичките българи под крилцето си?
цитирай
73. becksss - Преди малко блогерката alllyal...
08.05.2012 19:41
Преди малко блогерката alllyalllyallly ме обяви за "глъм". Някой може ли да ми каже какво означава това, защото тя яко е подпалила мотоциклета и едва ли ще ми отговори.
цитирай
74. marlyn - Имам предложение!!! :))
09.05.2012 09:59
Да започнем да докладваме Бале за РОДООТСТЪПНИК номер 1, тук в Блог.БГ
Тоя човек нещо не е наред с очилатата си кратуна!
Пътувал съм много, и не само в Европа! Навсякъде съм срещал такива като това лайно, но тоя просто води класациите от всякъде!!!
Бале! Баленце - паленце! Това тук ще го плесна под всички твои публикации, а ти ако искаш трий го, ако искаш докладвай ме за спам, обида или каквото там решиш, за да обърнеш вниманието на администраторите към себе си, та дано да ти затрият профила, и да престанеш поне за известно време да хулиш БЪЛГАРИЯ, и българите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bale11
Категория: Забавление
Прочетен: 174849
Постинги: 51
Коментари: 826
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031